BELFÖLDI szállítási díjak
A következő táblázat foglalja össze a különféle szállítási díjakat – Érvényes 2024. szeptember 3-tól:
**Megjegyzés: Sajnos a március 28-tól érvényes (335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet módosításáról szóló 685/2023. (XII. 29.) Korm. rendelet) „Posta-rendelet” által reklámozott díjak nem érvényesek a postával évek óta szerződésben álló webshopokra, mi magasabb áron kapjuk a szolgáltatást.
Szállítási / fizetési módok | ELŐRE FIZETÉS (átutalás, bankkártya) | UTÁNVÉTTEL | |
Postai ajánlott levél | Sima: 2-5 nap |
1000 Ft | NEM VÁLASZTHATÓ |
Elsőbbségi: 1-2 nap | 1100 Ft | ||
FoxPost csomagautomata | 1-4 nap | 990 Ft | NEM VÁLASZTHATÓ |
Packeta automata/átvevőhely |
1-4 nap | 1200 Ft | 1700 Ft* |
**MPL futárszolgálat házhoz szállítás | 1-4 nap | 1800 Ft | 2300 Ft* |
**MPL postapont (postán maradó, MOL, Coop…) |
1-4 nap | 1500 | NEM VÁLASZTHATÓ |
**MPL csomagautomata | 1-4 nap | 1300 | NEM VÁLASZTHATÓ |
- Ajánlott levél:
Borítékban, a láncokat buborékos fóliába csomagolva postázzuk. - Elsőbbségi ajánlott levél:
Általában megérkezik a feladást követő munkanapon, de garancia nincs rá. - FoxPost: nagyobb bevásárlóközpontokban található automatába kérheted a kézbesítést, melyet térképes keresővel választhatsz ki. 2-4 nap alatt szokott megérkezni. Amint átvehető, sms-ben/viberen küldik a nyitókódot, 3 napon belül kell elmenni a csomagért, aztán visszaküldik.
- Packeta: Átvevőhelyen 7 nap, Z-Boxban 2 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételére, amely az alkalmazásban meghosszabbítható. Általában 1-2 munkanap alatt megérkeznek a csomagok.
- MPL futárszolgálat:
statisztikai időgarancia: csomagok 96%-a a feladást követő munkanapon megérkezik, 98%-a 2 munkanapon belül.
Házhoz kézbesítés: a posta alkalmazottja viszi ki a megrendelésben megadott címre.
Posta Pontra kézbesítés: Több, mint 2500 Postapont közül választhatsz, a küldemény a legközelebbi postaponton átvehető. A PostaPontok helyéről a PostaPont térképes keresőn tájékozódhatsz. Telefonos értesítés NEM kérhető, de elektronikus előrejelzést küldenek a szállítás napján. Kétszeri kézbesítési kísérlet után, ha nem tudja kézbesíteni, a csomagot leadja a postán, ott átveheted.
SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE
Postán
Csak előre kifizetett (banki átutalással vagy PayPal-on) kisebb csomagokat tudunk külföldre postázni. A szállítási díj nagy mértékben függ a csomag súlyától.
1-2 borostyán lánc postaköltsége EUROPAI Uniós országokba 2600 Ft légipostán ajánlott levélben. Ennél nagyobb értékű csomag szállítására postai úton csak akkor vállalunk felelősséget, ha értékbiztosítást is kötünk a csomagra, ami viszont tovább drágítja a postaköltséget. A tervezett megrendelés pontos szállítási díjával kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
Személyes átvétel:
– Kozármislenyben előzetes egyeztetés után (tel: 30/ 68 33 557, 30/ 9636395, 72/ 370 767. Cím: Zrínyi u. 26).
– Pécsen a Kismama Módi üzletben (Rákóczi út 46. Kereskedők Háza)
Szállítási határidők (belföldön):
A raktáron lévő termékeket a megrendelést követő 2 munkanapon belül elküldjük. A futárszolgálatok 1-4 munkanapon belül szállítják ki.
Az ettől eltérő szállítási határidőket a termék adatlapján feltüntetjük.
Ha nincs raktáron a termék, 24 órán belül elküldünk e-mailen egy visszaigazolást, hogy mikorra tudjuk vállalni a szállítást.
Ajánlott levéllel kapcsolatos információk:
– Levélpostai küldemény:
UTÁNVÉTTEL NEM POSTÁZUNK! Ha utánvéttel szeretnél fizetni, más szállítási módot válassz.
Nincs értékbiztosítás, értékgarancia. Ha elveszik a küldemény, nem vállalunk érte felelősséget, miután a postán sem lehet behajtani.
- Ajánlott levél:
A láncokat buborékos fóliába csomagolva postázzuk, a postás csengetés és aláírás nélkül dobhatja be a postaládába. Általában 2-4 nap alatt ér oda. - Elsőbbségi ajánlott levél:
Általában megérkezik a feladást követő munkanapon.
Egyéb tudnivalók:
A szállítás költsége külön tételként jelenik meg a számlán.
A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét, és az átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a vevőszolgálat felé.
Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.